Radek Štěpán
Call centrum

Aktivní telemarketing? Ano, ale jen se specialisty

Propagace jakéhokoli produktu nebo služby je poměrně náročnou záležitostí. Není se čemu divit, protože jakékoli výdaje jsou pro člověka zavazující. Jednat se přitom klidně může o oblast marketingu, kde je jistý budget na reklamní aktivity přímo vyčleněn. V každém případě můžete jít hned několika cestami propagace. Jednu z nich představuje i telemarketing. Také jsem si ji chtěl vyzkoušet, ale zjistil jsem, že na to sám rozhodně nestačí.

Svépomocí bych se už do ničeho nepustil

Jelikož vlastním online magazíny, telemarketing pro mě stoprocentně nepředstavuje žádnou prioritu či nezbytnost, bez které bych nemohl existovat. Přesto se samozřejmě snažím zvyšovat návštěvnost a reálné zisky co možná nejintenzivněji. Mnozí obchodní partneři mi ale říkali, využijte služby call centra, které je externí, a zvýšíte povědomí o vaší společnosti, produktu, tedy konkrétně online magazínu. Nakonec jsem se rozhodl, nicméně sáhl jsem po profesionální firmě, konkrétně Crystal Call.

Vše jsem nechal na specialistech

Tak to stoprocentně! Vždyť většina z nás si vzpomene na různé reklamní hovory, které spíš než cokoli jiného obtěžují. Jedná se především o společnosti volající kvůli nabídce půjček nebo čehokoli jiného. Specialisté na telemarketing jsou schopni vymyslet takové kampaně, které vám budou šité přímo na míru. Zákazníci jim telefony pokládat nebudou, naopak se začnou ptát na různé otázky týkající se právě produktu či služby. To se nakonec stalo i mně a návštěvnost se postupně velmi solidně zvyšovala.

Návštěvnost se mi aktuálně stále zvyšuje

Dnes po několika měsících od ukončení telemarketingové kampaně vidím velmi zajímavé výsledky. Můj online magazín Naše zahrada je stále úspěšnější, a to i díky tomu, že sem přicházejí lidé, kteří se o něm dozvěděli telefonicky. Mnozí přispívají do diskuzí a potenciál webu se aktivně rozvíjí, z čehož mám radost. I proto mohou směle říct, vyzkoušejte telemarketing, investice se vám rychle vrátí.

Zanechat komentář