Soumrak, nebo úsvit online magazínů?

Březen 11, 2017
Kategorie: Novinky, Online marketing, SEO optimalizace

Otázka, kterou si kladu v podstatě každý den. Při pohledu na monetizaci mých magazínů je to ostatně jakási nezbytnost. Její odpověď je pro mě stále nejednoznačná a třeba mi ji dá někdo, kdo si bude číst tyto řádky. V posledních dnes ve mně spíše převládá skepse, nicméně starat se o ně mě baví, a snažím se proto logicky o udržení či zvýšení návštěvnosti.

Možnosti monetizace znám

Je jich samozřejmě hned několik. Po porovnání odměn ze Skliku a Google AdSense jsem se samozřejmě rozhodl pro druhou alternativu PPC. Jednoduše Google dokáže prokliky lépe zaplatit, respektive to umí s inzerenty, kteří dokážou přihrát nějaký ten peníz. Pravda je ovšem taková, že na počátku tohoto roku se i zdá, že jeho úsilí poněkud polevilo, což je patrné i na minimalizaci plateb za prokliky. Třetí alternativou je pochopitelně affiliate program nějaké společnosti. Zatím jsem ale nenašel takový, ke kterému by byli návštěvnici naklonění. Jejich slepota sice není až taková, nicméně jeden banner v sidebaru mi dokázal vydělat za 3 měsíce necelých 1000 korun, což je nic moc. No, spíše nic než moc. Útěchou mohou být PR články, o nezájem je. Kontaktován jsem neznámými lidmi, linkbuildery, atd. Samozřejmě fonetizuji přes systém Placla, kde to funguje perfektně. Jsou inzerenti, jež ocení pravidelné aktualizace mých magazínů a nedají přednost prázdným webům plným komerčních článků. Jsou ovšem i tací. Těm při vší úctě nerozumím…

Hlavní je obsah

Jak se píše mnohde na fórech anebo webech zabývajících se touto tematikou, důležitý je obsah. Skutečně, myslím si to taky. Aktualizace webu několikrát týdně je prostě a jednoduše vidět. Lidé se vracejí zpět. Stejně tak není od věci sdílet texty na facebookové skupině. Tady návštěvníci také rádi texty pročtou.

Jaké otázky mám nezodpovězené?

Mno, je jich popravdě několik. I proto je uvádím za sebou v následujícím výčtu.

Kolik nekomerčních textů týdně je reálné minimum?

Jaký efektivní affiliate program zvolit?

Jak natáhnout další návštěvnost?

Vyplatí se i mně AdWords?

Lze monetizovat weby i jinak?

Nastává soumrak, nebo úsvit magazínů?

Pokud znáte nějakou odpověď, budu rád za feedback.

1 komentář
  1. info@jistykup.cz'

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *