Radek Štěpán
Tematičnost

Netematičnost jako zabiják magazínů

Provozujete internetový magazín a stále se vám nedaří dostat ho tam, kde byste ho chtěli mít? Důvodů může být spousta, přičemž mezi základní stavební kameny samozřejmě patří aktualizování obsahu, a to v pravidelných intervalech. Rozhodně se ale nevyplatí obsahově doslova přecpávat web za každou cenu. Nesmírně důležitá je přitom tematičnost. Pokud dáváte na web o financích článek týkající se pěstní rostlin, je všechno špatně. Podívejme se na přidávání netematického obsahu poněkud podrobněji.

Napasovat se toho dá mnoho

Ano, v každém případě. Třeba takový článek o nákupech a slevách není problém napasovat prakticky kamkoli. Jen je nezbytné být opět tematický. Vždyť slevy se mohou vztahovat prakticky k jakémukoli oboru. Magazín se zaměřením na peníze by se měl primárně věnovat celkovému pojetí slevových akcí a jejich výši. Rozebírat musí do detailu to, za jakých podmínek lze slevy získat a jestli je to skutečně výhodné. Naopak magazín týkající se bydlení by měl upozornit primárně na daný sortiment a jeho výhody. Poté se až upozorní na slevy, jež se k němu vztahují.

Maximální věcnost

Rozhodně se neomezujte jenom na prázdná tvrzení. Buďte věcní. Psát několik stran pouze o slevách by bylo přinejmenším zbytečné. Čtenář se postupně začne ve spleti takovýchto informací ztrácet. Spíše se vyplatí věnovat se konkrétnímu tématu a následně upozornit na danou nejvyšší slevu. Buďte zkrátka věcní a informaci směřujte k nosnému bodu, že je třeba k dispozici slevový kupon v takové a takové hodnotě. Další slevy nejmenujte ani okrajově.

Nechvalte za každou cenu

Máte pocit, že se nejedná o nijak extra výhodnou akci? Pak ji jednoznačně nevychvalujte do nebes. Vlastní přesvědčení i přesto, že píšete text za peníze na zakázku, musí být tím rozhodujícím faktorem. Vždyť v textu reflektujete i sami sebe!

 

Zanechat komentář