Leden 9, 2016
Kategorie: Online marketing

Jak efektivně rozmístit reklamní bannery na vlastním magazínu

Leden 9, 2016
Kategorie: Online marketing

Kvalitní magazín zaměřený na určitou tematiku dnes představuje vynikající možnost příjmu. Pokud se mu z hlediska pravidelné aktualizace kvalitními příspěvky skutečně věnujete, můžete vydělat nejen na placených článcích, ale také na bannerové reklamě, kterou máte umístěnou na webu. Pokud nevíte, kde se vyplatí reklamní rozmístit, jste snad na správném místě. Na základě vlastních zkušeností se pokusím rozklíčovat, které dokážou nejvíce vydělávat.

Affiliate bannerAffiliate reklamní blok 728 X 90

Affiliate, AdSense či Sklik partner?

V první řadě je třeba si vybrat konkrétního partnera, který vám zajistí reklamní jednotky, respektive Huml kód s konkrétním typem reklamy. Jestliže mát opravdu jednostranně zaměřený magazín s obrovskou návštěvností přesahující například i 5000 UIP denně, vyplatí se spíše affiliate. U magazínu na hubnutí například možnost nechat si realizovat dietní režim na míru a podobně. Počítejte ovšem s tím, že vám partner zaplatí pouze za realizované objednávky! Za kliky nedostanete ani korunu. U AdSense nebo Skliku dostanete peníze i za pouhé prokliky. V současnosti nabízí poněkud vyšší odměny AdSense. Jejich jednotky jsou také trochu lépe zvládnuty. Obojí typ reklamy bych příliš nedoporučoval.

Vyhledávací formulářFormulář vyhledávání zájezdů

Na velikosti záleží…

Poměrně důležité je i to, jak budou reklamní bloky velké. Nejčastěji se volí zejména banner o velikosti 729 x 90, který se umístí do pravé horní části webu. Právě to je totiž prostor, kam lidé nejvíce klikají a hledají to, co potřebují. AdSense se navíc dokáže přizpůsobit momentálním požadavkům určitého člověka, takže pokud vyhledává něco v konkrétním eshopu, následně to tam bude zobrazeno. Vhodné jsou i reklamní pozice v sidebaru o velikostech dle vaší šablony, a to nejčastěji 250 x 250 či 300 x 250.

KontextAdSense kontextový reklamní blok 728 X 90

Kontext nebo obrázek?

Rozmyslet byste si také měli, jestli je vhodnější kontext, nebo klasický reklamní banner. V případě velkého množství textu je určitě vhodnější reklamní banner, které nese obrázek. Právě na něj lidé raději kliknout. Naopak u magazínu se spoustou obrázků je lepší textová reklama. Není od věci vše prokombinovat

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *