Google Page Rank je nicneříkající veličina

Srpen 22, 2015
Kategorie: Hodnocení webů, Novinky, Online marketing

Provozujete také weby a snažíte se najít optimální zpětné odkazy z nějakých relevantních internetových stránek? Pokud ano, určitě byste se měli zaměřit na několik základních charakteristik, určitě mezi nimi ale nemusí figurovat Google Page Rank. Tato veličina je totiž již dávno minulostí. Nevěříte? V následujícím textu se pokusím demonstrovat její zbytečnost na jednom ze svých webů. Jedná se o web nasdum.eu.

Od roku 2013 se GPR neaktualizoval!

Zmiňované webové stránky věnující se bydlení jsem si založil vyloženě jako hobby web na počátku roku 2013. První příspěvek vyšel konkrétně 17. 2. 2013. Od té doby už uběhly více než 2 roky a Google nehodlá tuto metriku aktualizovat. Jeho důvody neznám, nicméně v mnohých diskuzích jsem se dočetl, že by měl časem fungovat nějaký nový mechanismus měření úspěšnosti webů v očích Googlu. Zpětné odkazy jsou velmi důležité, nicméně společnost Google na ně prostě v tomto ohledu nedbá…

Není to neúspěšností webu

Za ony dva roky, kdy mi web funguje, se jeho pozice zlepšily v Seznamu, kde mám rank 2 a metriky Moz jsou také dobré PA činí 45 a DA je 37. Návštěvnost se mi organicky zvýšila z dřívější nuly až na současných cca 300 UIP denně. Díky aktualizaci webu 3 x do týdne se neustále zvyšuje, za což jsem rád. Magazín má už i zajímavé zisky z AdSense a prodeje PR článků se zpětnými odkazy. Není si tedy na co stěžovat. No, nebo je…

Pochopte, že GPR kvalitní web nedělá!!!

Štvou mě snad pouze lidé, kteří na některých známých webech pro placené články, vyžadují Google Page Rank minimálně 1. Mám, troufnu si říct, kvalitní web. Tak proč tito neználkové nějakou takovou záruku chtějí? V mé výtce není žádná ješitnost ani nic podobného. Jen povzdech nad tím, že chce někdo něco, co není reálné splnit za žádnou cenu.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *